Kundepleje gennem hele kreditcyklussen

Kundefokus, konsekvente processer og digitale værktøjer er nogle af de ingredienser, der sikrer den bedste oplevelse for kunderne i forbindelse med Intrums etiske inkassostrategi.

Den service, som vi hos Intrum leverer til vores kunder, er omhyggeligt tilpasset for at sikre, at effektivitet og kundepleje er os — som markedsledende i branchen — absolut værdig.

Sådan opnå vi det ønskede resultat:

 

  1. Awareness – vores brand og omdømme er vigtigt for os, og vi er omhyggelige med at sikre, at såvel vi som dine kunder arbejder på en måde, hvor etik spiller en yderst vigtig rolle.
  2. Beskeder – vi kan automatisere inkassobeskeder, -breve og instruktioner, sende kunderne links til forskellige betalingsmuligheder, så vi gør det let for dine kunder at få mulighed for at betale.
  3. Kommunikation – vi sørger for i vores kommunikation med dine kunder at gøre deres adgang til information enkel og let tilgængelig ved at benytte såvel teknologiske løsninger som dygtige og erfarne gældsrådgivere og på den måde tilbyde forskellige kontaktmuligheder.
  4. Løsning – vi behandler dine kunder retfærdigt og med respekt, sikrer gennemsigtighed i forbindelse med indgåelse af betalingsaftaler og bidrager til at den enkelte kunde kan få et fuldt overblik over sin gæld og de løsninger der skal til for at kunne blive gældfri. Vi er med gennem hele kreditcyklussen.
  5. Betaling – vi tilbyder flere brugervenlige betalingsmuligheder og gør det derfor let for kunderne at kunne betale til os 24-7, blandt andet via vores selvbetjeningsløsninger.
  6. Feedback – vi efterspørger feedback fra dine kunderne og evaluerer deres tilbagemelding med henblik på løbende at sikre udvikling og forbedring. Det er et vigtigt tiltag for at sikre, at vores fokus på den individuelle løsning også afspejles i kundernes oplevelse.