Kundepleje gennem hele kreditcyklussen

God kundepleje er, når kundefokus, konsekvente processer og digitale værktøjer er nogle af de ingredienser, der sikrer den bedste oplevelse for dine kunder i forbindelse med Intrums etiske inkassostrategi.

Kundepleje — du og dine kunder fortjener det bedste

Den service vi hos Intrum leverer til dig som vores kunde samt til dine kunder er omhyggeligt tilpasset for at sikre, at effektivitet og god kundepleje er os — som markedsledende i branchen — absolut værdig.

Kundepleje — både til vores kunder og deres kunder — er et dagligt fokus hos Intrum. Her ser du nogle af de inkasso- og kunderådgivere, en mand og en kvinde, som dagligt håndterer nogle af de mange henvendelser vi modtager. De er betydningsfulde og gør en stor forskel på vejen til en sund økonomi for både vores kunder og deres kunder.
Kundepleje til både dig og dine kunder er et vigtigt fokus i vores daglige arbejde. Vi ønsker at vise vejen til en sund økonomi — til gavn for dig, dine kunder og samfundsøkonomien som helhed | Intrum

Sådan opnår vi de gode resultater

Awareness

Vores brand og omdømme er vigtigt for os, og vi er omhyggelige med at sikre, at vi arbejder i henhold til vores værdier, hvor blandt andet etik spiller en yderst vigtig rolle. På samme måde beskytter vi også dit brand og omdømme.

Læs mere om hvordan vi som markedsledende inkassovirksomhed ønsker at forme fremtidens inkasso.

Beskeder

Vi kan automatisere inkassobeskeder, -breve og instruktioner samt sende links til forskellige betalingsmuligheder — blandt andet via vores selvbetjeningsportal. På den måde gør vi det let for dine kunder betale, når som helst i løbet af dagen det måtte passe dem.

Kommunikation

Vi sørger for i vores kommunikation med dine kunder at gøre deres adgang til information enkel og let tilgængelig. Vi benytter såvel en række forskellige digitale løsninger samt tilbyder kontakt til dygtige og erfarne gældsrådgivere. På den måde kan dine kunder benytte den kommunikationskanal, der passer den enkelte bedst.

Løsninger

Vi behandler dine kunder retfærdigt og med respekt, sikrer gennemsigtighed i forbindelse med indgåelse af betalingsaftaler, så vi opnår holdbare løsninger. Vi bidrager til, at den enkelte kunde kan få et fuldt overblik over sin gæld og de mulige løsninger der kan lede til at kunden bliver gældfri. Vi er med gennem hele kreditcyklussen. At finde de gode, holdbare løsninger er også en del af vores værdier.

Betaling

Vi tilbyder flere brugervenlige betalingsmuligheder og gør det derfor let for dine kunder at kunne betale eller oprette afdragsordninger 24-7, blandt andet via vores selvbetjeningsportal.

Feedback

Vi efterspørger feedback fra dine kunder og evaluerer deres tilbagemelding med henblik på løbende at sikre udvikling og en forbedret kundepleje. Det er et vigtigt tiltag for at sikre, at vores fokus på den individuelle løsning også afspejles i kundernes oplevelse, så kunderejsen bliver den absolut bedste!


Betaler dine kunder ikke? Løsningen er et klik væk

Få kundepleje og inkassoløsning i én aftale