Kundepleje gennem hele kreditcyklussen
God kundepleje er, når kundefokus, konsekvente processer og digitale værktøjer er nogle af de ingredienser, der sikrer den bedste oplevelse for dine kunder i forbindelse med Intrums etiske inkassostrategi.
Kundepleje — du og dine kunder fortjener det bedste
Den service vi hos Intrum leverer til dig som vores kunde samt til dine kunder er omhyggeligt tilpasset for at sikre, at effektivitet og god kundepleje er os — som markedsledende i branchen — absolut værdig.
Sådan opnår vi de gode resultater
Awareness
Vores brand og omdømme er vigtigt for os, og vi er omhyggelige med at sikre, at vi arbejder i henhold til vores værdier, hvor blandt andet etik spiller en yderst vigtig rolle. På samme måde beskytter vi også dit brand og omdømme.
Læs mere om hvordan vi som markedsledende inkassovirksomhed ønsker at forme fremtidens inkasso.
Beskeder
Vi kan automatisere inkassobeskeder, -breve og instruktioner samt sende links til forskellige betalingsmuligheder — blandt andet via vores selvbetjeningsportal. På den måde gør vi det let for dine kunder betale, når som helst i løbet af dagen det måtte passe dem.
Kommunikation
Vi sørger for i vores kommunikation med dine kunder at gøre deres adgang til information enkel og let tilgængelig. Vi benytter såvel en række forskellige digitale løsninger samt tilbyder kontakt til dygtige og erfarne gældsrådgivere. På den måde kan dine kunder benytte den kommunikationskanal, der passer den enkelte bedst.
Løsninger
Vi behandler dine kunder retfærdigt og med respekt, sikrer gennemsigtighed i forbindelse med indgåelse af betalingsaftaler, så vi opnår holdbare løsninger. Vi bidrager til, at den enkelte kunde kan få et fuldt overblik over sin gæld og de mulige løsninger der kan lede til at kunden bliver gældfri. Vi er med gennem hele kreditcyklussen. At finde de gode, holdbare løsninger er også en del af vores værdier.
Betaling
Vi tilbyder flere brugervenlige betalingsmuligheder og gør det derfor let for dine kunder at kunne betale eller oprette afdragsordninger 24-7, blandt andet via vores selvbetjeningsportal.
Feedback
Vi efterspørger feedback fra dine kunder og evaluerer deres tilbagemelding med henblik på løbende at sikre udvikling og en forbedret kundepleje. Det er et vigtigt tiltag for at sikre, at vores fokus på den individuelle løsning også afspejles i kundernes oplevelse, så kunderejsen bliver den absolut bedste!