Vi er her for at hjælpe dig
Har du modtaget et brev?

Vi er her for at hjælpe dig

Gode råd

Ofte stillede spørgsmål

Spørgsmål & svar

Hvordan betaler jeg min gæld?

Normalt vil vi udstede et girokort til dig som en del af betalingspåmindelsen, men der er en række mulige betalingsmetoder du kan benytte dig af.

Vær opmærksom på om du har modtaget en brev fra vores kontor i Valby eller Vejle.

Betal online

Du kan foretage betalinger og se status på dine sager i vores kundeportal.

Brev fra Vejle - Log ind

Brev fra Valby - Log ind

Indbetalingsoplysninger

Indbetalinger bedes du fortage ud fra kodelinjen i det fremsendte brev fra Intrum, som kan findes nederst på brevet, eller jf. det vedhæftede giro/indbetalingskort.

Direkte kontakt

Vores inkassorådgivere sidder klar til at hjælpe dig. Kontakt os for dialog omkring dine muligheder.
Kontakt os

Jeg har allerede betalt gælden, hvad gør jeg?

Har du allerede betalt gælden, så kontakt os venligst på telefonnummeret angivet i det brev du har modtaget. Vi undersøger herefter sagen nærmere og sørger for at du bliver slettet fra gælden, såfremt betalingen er gået igennem.

Vær opmærksom på, at det kan tage 1-4 bankdage for betalingen at blive registreret for os. Har du foretaget betalingen til den oprindelige kreditor, bedes du fremsende en kvittering for betalingen.

Kontakt vores inkassorådgivere  for hjælp - Vær opmærksom på, om du har modtaget brev fra vores kontor i Valby eller Vejle.

Kontakt os

Det er ikke min gæld, hvad skal jeg gøre?

Hvis du ikke genkender det mellemværende, vi har skrevet til dig om, bedes du kontakte os, hvorefter vi vil undersøge sagen nærmere.

Kontakt os

Hvem er Intrum?

Vi er en kreditstyrings- og inkassovirksomhed. Vi inddriver gæld på vegne af andre virksomheder og opkøber også gæld fra blandt andet banker.  

Når vi køber køber gæld betyder det, at du nu skylder pengene til Intrum, i stedet for den oprindelige kreditor eller lånegiver. 

Vi ønsker at samarbejde med dig og i fælleskab finde en god løsning på gældsproblemet. Vi tager altid hensyn til din økonomiske situation og opretter en overkommelig betalingsplan, der giver dig mulighed for at tilbagebetale din gæld og fortsætte med dit liv.

Kontakt os og få hjælp af vores inkassorådgivere. 

Kontakt os

Hvorfor har jeg modtaget et brev fra Intrum?

Du har modtaget et brev fra Intrum, fordi du sandsynligvis har købt et produkt eller en serviceydelse, som du ikke har betalt og virksomheden du har købt den af, har bedt os om at inddrive gælden. Det kan også være, at du har klaget over købet, og der hermed er opstået en uenighed mellem dig og virksomheden.

Du skal ikke gå i panik. Det er helt normalt for virksomheder at benytte et firma som Intrum, til at inddrive gæld der ikke er betalt. Vi ønsker at løse betalingsproblemet på en fredelig måde, uden behov for retslige aktiviteter.


Har du spørgsmål eller brug for hjælp?

Lad os hjælpe dig