
Vi er her for at hjælpe dig
Gode råd
Spørgsmål & svar
Normalt vil vi udstede et girokort til dig som en del af betalingspåmindelsen, men der er en række mulige betalingsmetoder du kan benytte dig af.
Betal online
Du kan foretage betalinger og se status på dine sager i vores kundeportal.
Indbetalingsoplysninger
Indbetalinger bedes du fortage ud fra kodelinjen i det fremsendte brev fra Intrum, som kan findes nederst på brevet, eller jf. det vedhæftede giro/indbetalingskort.
Direkte kontakt
Vores inkassorådgivere sidder klar til at hjælpe dig. Kontakt os for dialog omkring dine muligheder.
Kontakt os
Har du allerede betalt gælden, så kontakt os venligst på telefonnummeret angivet i det brev du har modtaget. Vi undersøger herefter sagen nærmere og sørger for at du bliver slettet fra gælden, såfremt betalingen er gået igennem.
Vær opmærksom på, at det kan tage 1-4 bankdage for betalingen at blive registreret for os. Har du foretaget betalingen til den oprindelige kreditor, bedes du fremsende en kvittering for betalingen.
Kontakt vores inkassorådgivere for hjælp - Vær opmærksom på, om du har modtaget brev fra vores kontor i Valby eller Vejle.
Hvis du ikke genkender det mellemværende, vi har skrevet til dig om, bedes du kontakte os, hvorefter vi vil undersøge sagen nærmere.
Vi er en kreditstyrings- og inkassovirksomhed. Vi inddriver gæld på vegne af andre virksomheder og opkøber også gæld fra blandt andet banker.
Når vi køber køber gæld betyder det, at du nu skylder pengene til Intrum, i stedet for den oprindelige kreditor eller lånegiver.
Vi ønsker at samarbejde med dig og i fælleskab finde en god løsning på gældsproblemet. Vi tager altid hensyn til din økonomiske situation og opretter en overkommelig betalingsplan, der giver dig mulighed for at tilbagebetale din gæld og fortsætte med dit liv.
Kontakt os og få hjælp af vores inkassorådgivere.
Du har modtaget et brev fra Intrum, fordi du sandsynligvis har købt et produkt eller en serviceydelse, som du ikke har betalt og virksomheden du har købt den af, har bedt os om at inddrive gælden. Det kan også være, at du har klaget over købet, og der hermed er opstået en uenighed mellem dig og virksomheden.
Du skal ikke gå i panik. Det er helt normalt for virksomheder at benytte et firma som Intrum, til at inddrive gæld der ikke er betalt. Vi ønsker at løse betalingsproblemet på en fredelig måde, uden behov for retslige aktiviteter.
Kontakter du os på vegne af en anden, bedes I begge udfylde en fuldmagtserklæring og sende ind til os pr. mail.
Skal du oprette en afdragsordning på vegne af en anden, bedes I begge udfylde en fuldmagtserklæring og sende ind til os pr. mail.
Har du spørgsmål eller brug for hjælp?
Lad os hjælpe digloading...