Kundesårbarhed

Det er vigtigt for os at identificere de af dine kunder, der måtte være sårbare, og sikre at der bliver taget hånd om dem på præcis den måde, de har brug for baseret på deres mentale sundhedstilstand. Hos Intrum er vi opmærksomme på, at psykiske og fysiske helbredsmæssige udfordringer kan påvirke kunderne på forskellige måder.

Sårbarhed antager mange former

Sårbarhed kan antage mange former, måske på grund af en kundes økonomiske forhold, mentale sindstilstand eller fysiske helbred. Det er afgørende for os, at vi sikrer den individuelle behandling af dine kunder og sørger for at tilpasse løsningerne til deres behov og økonomiske situation. En kunde kan være psykisk eller fysisk helbredsmæssigt udfordret men stadig have kapacitet til selv at træffe de nødvendige og relevante økonomiske beslutninger.

Fokus på kunden

At have fokus på kunden er en essentiel del af vores kultur, og vi er fast besluttede på at yde den bedst mulige service til din kunde og samtidig give så klare og præcise oplysninger, at der er tillid til os og de løsninger vi tilbyder — kundens økonomiske udfordringer til trods.

Dine kunder er i trygge hænder

Alle situationer kan være forskellige og derfor er Intrums medarbejdere også erfarne, når det gælder kunsten at kunne differentiere og udvise stor fleksibilitet i tilgangen til dine kunder. Intrum foretager de justeringer, som er nødvendige for at sikre, at al kommunikationen er skræddersyet til at imødekomme dine kunders behov. Hos Intrum er dine kunder i trygge hænder.