Falske Intrum-breve i omløb 

Har du modtaget et brev, hvor Intrum Justitia — altså ikke kun Intrum — optræder som afsender, er du velkommen til at kontakte os på telefon +45 3369 7000, for at få bekræftet dets rigtighed.

Læs mere ›
Jeg har spørgsmål omkring min gæld

Jeg har allerede betalt gælden

Jeg har allerede betalt

Hvordan informerer jeg jer?

Tjek status på gælden ved at logge ind. Bemærk venligst at det kan tage 1-4 bankdage for betalingen at blive registreret for os. Hvis du har foretaget betalingen i løbet af denne periode, foreslår vi, at du tjekker sagens status igen efter et par dage. Vær opmærksom på også at betale de pålagte inkassoomkostninger, hvis du har foretaget betalingen efter forfaldsdagen, og inddrivelsesprocessen er startet.

Har du foretaget betalingen til den oprindelige kreditor, bedes du fremvise en kvittering for betalingen.

Log ind for at se din sag, eller send kvitteringen til os.

Kontakt os