Lad os hjælpe dig

Få mere info omkring dine muligheder

Har du modtaget brev fra os?

Hvis du har modtaget et brev eller et telefonopkald fra Intrum, er der stor sandsynlighed for at du mangler at betale for en vare eller serviceydelse. Dette kan ske for alle og årsagerne kan være mange; du har muligvis ikke pengene til at betale lige nu, du har måske overset fakturaen eller bare glemt at betale. Det er hvad der sker. På et tidspunkt accepterede du dog at betale, og nu har sælgeren bedt os om at inddrive gælden.

Læs mere ›
Brug for hjælp til din regning eller har du spørgsmål?

Skriv til os

Hvis du har brug for hjælp til din regning eller har spørgsmål til os, kan du sende en e-mail til os. Vi vil svare dig så hurtigt som muligt, men nogle gange kan det tage lidt længere tid før du får svar. Hvis du har travlt, skal du vælge en anden måde at kontakt med os på.

Husk at angive dit sagsnummer, så vi kan finde din sag og hjælpe dig.

 

E-mail

Foretrækker du at tale med os?

Ring til os

Har du spørgsmål eller er usikker på hvad du skal gøre, er du altid velkommen til at ringe og tale med vores inkassorådgivere. Du kan kontakte vores inkassorådgivere på telefonnummeret angivet i det brev du har modtaget, eller på nedenstående telefonnummer.

Hav gerne dit sagsnr. klar 

Tlf.: +45 3369 7000 - Reception

Åbningstider: Man.- tors: 9.00-16.00, Fre: 9.00-15.30


Hurtigt og nemt

Log på vores portal

Ved at logge ind på vores portal, kan du nemt tjekke op på din gæld hos os. Du kan eksempelvis:

  • Betale
  • Oprette en afdragsordning
  • Få et overblik over din gæld

Har du et erhvervssamarbejde med Intrum?

Kontakt os for hjælp

Er du klient og har spørgsmål, eller ønsker hjælp vedrørende en sag, er du velkommen til at kontakte os på tlf. +45 3369 7074

Åbningstider: Man.- tors: 9.00-16.00, Fre: 9.00-15.30


Ønsker du hjælp til inddrivelse?