Falske mails i omløb 

Har du modtaget en mail hvor Intrum fremgår som afsender og er du i tvivl om mailens oprigtighed, er du velkommen til at kontakte os på telefon +45 3369 7000, for at få bekræftet dens rigtighed.

Få tips til hvordan du selv kan undersøge en mails oprigtighed>> 

 

Jeg er uenig i gælden

Fakturaen er ikke korrekt

Jeg er uenig i gælden

Hvad skal jeg gøre?

Kontakt os så hurtigt som muligt. Når du taler med os, bedes du forklare, hvorfor du er uenig i gælden.

Vi vil afklare situationen med den oprindelige kreditor, og sætte inddrivelsesprocessen på pause i den periode. Inddrivelsesprocessen fortsætter, hvis det bekræftes at du er forpligtet til at betale. Vær derfor opmærksom på, at kreditor kan bringe gælden for fogedretten.


Ikke min gæld

Det er ikke min gæld, hvad skal jeg gøre?

Hvis du ikke genkender det mellemværende, vi har skrevet til dig om, bedes du kontakte os, hvorefter vi vil undersøge sagen nærmere.