Falske mails i omløb 

Har du modtaget en mail hvor Intrum fremgår som afsender og er du i tvivl om mailens oprigtighed, er du velkommen til at kontakte os på telefon +45 3369 7000, for at få bekræftet dens rigtighed.

Få tips til hvordan du selv kan undersøge en mails oprigtighed>> 

 

Har du modtaget brev fra os?

Har du modtaget brev fra os?

Betal nu
Jeg har en ubetalt regning

Betal nu

Betal nu

Følg instruktionerne i påmindelsen eller rykkerbrevet. Så er det hele klaret! Du kan også logge ind og foretage betalingen for gælden. Så behøver du ikke indtaste alle betalingsoplysningerne.

Læs mere ›

Tjek status
Er min regning betalt

Tjek status

Tjek status

Tjek om inddrivelsen af din regning er stoppet.

Læs mere ›

Jeg kan ikke betale lige nu
Jeg kan ikke betale lige nu

Opret en afdragsordning

Jeg kan ikke betale lige nu

Kan du ikke betale hele beløbet lige nu? Bare rolig! I de fleste tilfælde kan der oprettes en betalingsplan, som består af månedlige afdrag.

Læs mere ›

Jeg har allerede betalt
Jeg har spørgsmål omkring min gæld

Jeg har allerede betalt gælden

Jeg har allerede betalt

Har du allerede betalt gælden, er der flere muligheder herfra

Læs mere ›

Jeg har en masse gæld, hvad gør jeg?
Jeg har en masse gæld

Hvad er mine muligheder?

Jeg har en masse gæld, hvad gør jeg?

Det vigtigste er at finde ud af, hvem kreditor er og få et overblik over din situation. Hvis du er usikker på hvad du skal gøre, kan du altid kontakte os.

Læs mere ›

Jeg er uenig i gælden
Jeg er uenig i gælden

Fakturaen er ikke korrekt

Jeg er uenig i gælden

Kontakt os så hurtigt som muligt, så vi kan afklare situationen.

Læs mere ›

Jeg er blevet kontaktet af fogeden, hvad gør jeg
Hvad skal jeg gøre?

Jeg er blevet kontaktet af fogeden

Jeg er blevet kontaktet af fogeden, hvad gør jeg

Hvis gælden forbliver ubetalte i lang tid, kan sagen ende i fogedretten, for at få bekræftet din forpligtelse til at betale.

Læs mere ›