Falske mails i omløb 

Har du modtaget en mail hvor Intrum fremgår som afsender og er du i tvivl om mailens oprigtighed, er du velkommen til at kontakte os på telefon +45 3369 7000, for at få bekræftet dens rigtighed.

Få tips til hvordan du selv kan undersøge en mails oprigtighed>> 

 

Hvem vi er og hvad vi laver

Hvis du har modtaget et brev eller et telefonopkald fra Intrum, er der stor sandsynlighed for at du mangler at betale for en vare eller serviceydelse. Dette kan ske for alle og årsagerne kan være mange; du har muligvis ikke pengene til at betale lige nu, du har måske overset fakturaen eller bare glemt at betale. Det er hvad der sker. På et tidspunkt accepterede du dog at betale, og nu har sælgeren bedt os om at inddrive gælden.

Hos Intrum taler vi hver dag med tusindvis af kunder via telefon, breve, e-mails, sociale medier og andre digitale platforme. Vi er uddannede fagfolk, som har stor ekspertise i at hjælpe dig der er havnet i en økonomisk vanskelig situation og i at finde en løsning der kan hjælpe dig til at blive gældfri. Vores mål er at have en troværdig og åben dialog med dig.

Vi arbejder for virksomheder, organisationer og regeringer - store og små - i alle sektorer, for at hjælpe dem med at genoprette deres udestående gæld. Vi gør dette ved at behandle deres kunder retfærdigt og med respekt, for i sidste ende at skabe de omstændigheder der gør at den enkelte person kan blive gældfri og herved sikre at virksomhederne modtager betaling.

Når virksomhederne modtager betaling er de i stand til at vokse, investerer og ansætte medarbejdere. Det er vigtigt for vores samfund. Og det er godt for folk.