Falske mails i omløb 

Har du modtaget en mail hvor Intrum fremgår som afsender og er du i tvivl om mailens oprigtighed, er du velkommen til at kontakte os på telefon +45 3369 7000, for at få bekræftet dens rigtighed.

Få tips til hvordan du selv kan undersøge en mails oprigtighed>> 

 

Hvad er en afdragsordning ?

Der er flere muligheder. Du kan for eksempel betale din regning over flere måneder via månedlige afdrag. Størrelsen på afdragene kan også aftales.

En afdragsordning er en plan for afvikling af din gæld. Ved oprettelse af betalingsplanen lover du at betale et bestemt beløb hver måned, for at dække den gæld du skylder. Sammen med vores inkassorådgivere kan du aftale et månedligt beløb, der passer til din økonomiske situation.

Vær opmærksom på, at muligheden for at indgå en passende afdragsordning vil afhænge af virksomheden du skylder pengene til, da vi er bundet af deres retningslinjer.

Hvad sker der hvis jeg ikke betaler?

Hvis du ikke overholder de aftalte rater og forfaldsdatoer, er det måske ikke muligt at indgå en ny afdragsordning. Den gamle afdragsordning opløses automatisk og inddrivelsen af den resterende gældsbalance fortsættes. Husk derfor, at betalingsplanen skal være realistisk for din økonomi.

Hvis du på forhånd du ved, at du ikke kan betale som aftalt, er det værd at spørge, hvad der kan gøres. Sørg for at kontakte os i god tid inden forfaldsdatoen.

Har du modtaget brev fra Intrum?

Har du modtaget et brev fra Intrum, kontakt da vores inkassorådgivere. Du kan også oprette en afdragsordning online, ved at logge ind på vores portal.